tirsdag den 11. marts 2014

Un-lock your mind & nails!

Jeg er så vild med overskrifterne på Picture Polish's lakker, at de altså også har været overskrifter til mine indlæg de sidste par gange jeg har vist lakker derfra!

I dag skal I se 'Altered State'. 'Altered State' er en spredt holografisk multichrome lak. Den changerer fra blå/lilla til lilla til bordeaux og til orange ved ekstreme vinkler.




Ligesom med 'Aurora' og 'Solar Flare' valgte jeg at lægge to lag ovenpå en sort base. Jeg kunne dog faktisk bedre lide looket inde jeg lagde nr. 2 lag - det gav på en eller anden måde et lidt mindre støvet udseende. Men... Jeg er er helt vild med denne lak.

Farveskiftene er ikke så dramatisk som med de to andre fra Picture Polish, som jeg har vist på bloggen, men den er til gengæld mere elegant efter min smag. Nu vil jeg lade billederne tale for sig selv.








I får også lige et billede, hvor neglene er under vand:




'Altered State' er købt på norwaynails.com - men den er på nuværende tidspunkt udsolgt. Jeg vil dog lige påpege at det russiske mærke Dance Legend har en kollektion, der hedder Galaxy, som også består af holografiske multikrome lakker. Jeg tænker, at man i denne kollektion kan finde nogle der kommer tæt på flere af Picture Polish's Limited Edition lakker.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar