lørdag den 1. marts 2014

Hej forår!

Jeg tænkte, at jeg ville fejre foråret (og min ene søsters fødselsdag) med noget grønt! 

Jeg har efterhånden sukket efter 'Jade' fra Chanel i en del år. Jeg købte 'Mint Candy Apple' og 'Turquoise & Caicos' fra Essie for at få 'Jade' til at forsvinde ud af min bevidsthed. Det lykkedes dog ikke helt. Da Picture Polish udkom med en farve, der hed 'Jade', var jeg derfor nødt til at se, om den kunne slukke lidt af min tørst efter 'Jade' fra Chanel.

'Jade' fra Picture Polish er en mintgrøn lak - den er nærmest neon - og så indeholder den et let shimmer.




'Jade' var umulig at arbejde med - den var alt for tyk og lagde sig meget ujævnt. Den krævede tre lag for at dække - og end ikke tredje lag blev jævnt. Et lag topcoat gjorde dog at neglelakken fremstod fin og jævn.

'Jade' er en super fin farve - og jeg tænker, at den vil være rigtig smuk til sommer. Selvom den er fin, kan den dog ikke få mig til at hungre mindre efter 'Jade' fra Chanel... Men... det er nu alligevel meget rart at have en lak med navnet 'Jade'!






'Jade' (det har jeg efterhånden skrevet virkelig mange gange i dette indlæg!) er købt hos Norwaynails.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar