tirsdag den 4. marts 2014

Skub og puf

Det lyder ikke helt lige så smart på dansk, som det gør på engelsk. Men mange vil nok alligevel allerede have gættet, at dette indlæg kommer til at handle om lakken 'Push And Shove' fra OPI. Indlægget skulle egentlig først have været offentliggjort i morgen - men nu kom det på i dag. To indlæg på en dag!

'Push And Shove' er en sølvfarvet krom-farve fra OPI. Når man køber den medfølger en lille basecoat, jeg har dog set og hørt at man hos mange Matas'er ikke sælger basen med lakken, hvilket er lidt ærgerligt - for det er ikke alle basecoats man kan bruge med denne lak. Så hvis nogen skal ud og købe den - så sørg for at få basen med.




Jeg lagde to lag af basecoaten som fulgte med 'Push And Shove' - fordi jeg som oftest synes, at kromlakker afslører mange riller og detaljer i neglene - og der synes jeg, at det kan hjælpe med to lag basecoat. Jeg ventede til basen var fuldstændig tør og lagde dernæst to lag af 'Push And Shove'. Den dækkede ok med første lag, men den fik alligevel et lag nummer 2. Lakken var fin at arbejde med. Jeg har ikke topcoat på på billederne.

På pakken står der, at denne lak kun kan holde en enkelt aften - hvilket er sandt, den chipper efter ganske få timer. Men hvis man kan leve med at lidt af spejleffekten går af lakken kan man sagtens bruge en topcoat, og så kan den jo virkelig holde længe. Men så går der altså også lidt af "wauw-effekten".

Personligt synes jeg, at det er en sjov lak, men jeg synes faktisk ikke at den er køn - og den klæder mig heller ikke særligt godt.






'Push And Shove' er købt i Magasin.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar