søndag den 9. marts 2014

Flaming Nails Lost In Space!

Denne lak er endnu en multichrome lak fra Picture Polish - og den hedder 'Solar Flare'. 'Solar Flare' skifter farve fra rødbrun til brun til guld - og til grøn i ekstreme vinkler. Endvidre indeholder denne lak også en spredt holografisk effekt.




Man kan godt bygge 'Solar Flare' op for sig selv, men jeg synes, at looket bliver lidt tamt på denne måde. Derfor valgte jeg at lægge to lag over en sort base - den mørke base fremhæver den multikrome effekt.

Jeg kan vældig godt lide denne lak - farveskiftene er vanvittigt smukke - og holo-effekten er meget fin i solen (hvilket jeg desværre ikke kunne få et ordentligt billede af).








I får også lige et billede taget under vand - hvilket yderligere fremhæver den multikrome effekt i denne lak.




'Solar Flare' er købt på norwaynails.com - den er dog vistnok udsolgt på nuværende tidspunkt, men som jeg nævnte i mit indlæg om 'Aurora' - så skulle det være muligt at få fat i denne igen snart på Llarowe.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar