tirsdag den 25. marts 2014

Nfu Oh 39

Stjernen i dagens indlæg er den smukke '39' fra Nfu Oh. Denne lak er en flakie-lak, der skifter fra grøn til blå i en klar base - og jeg har her lagt den over den meget mørkegrønne 'Stylenomics' fra Essie. 




Denne flakie-lak er rigtig fin at arbejde med og giver mange flakies allerede ved første lag. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg kan rigtig godt lide lugten af Nfu Oh's lakker, jeg tænker, at de må putte noget parfume i flaskerne! Jeg kan til gengæld stadig ikke lide, at de ikke giver deres lakker nogle ordentlige navne.

'39' er virkelig skøn, det er en helt fantastisk lak - og så er den bare så fin over en mørk base. Nam, nam!






'39' er købt på viis.ee

- Maria


3 kommentarer:

  1. Så pænt! Jeg burde virkelig kaste mig ud i det der med flakies...

    SvarSlet
  2. Wow... Er ordløs, virkelig flot...

    SvarSlet