fredag den 7. marts 2014

Fælles Fredag - Acid wash!

Så er det tid til endnu en gang fælles fredag. Og... jeg har ikke glædet mig til denne gang. Temaet 'Acid wash' er simpelthen ikke lige mig - og jeg har endnu ikke set nogen lave en acid wash-mani, som jeg rent faktisk kunne lide - min egen inklusiv!

Til selve manien valgte jeg at bruge fire lakker fra Essie: 'Sunday Funday', 'The Girls Are Out', 'Full Steam Ahead' og 'Rock The Boat'.




Jeg lagde lakkerne på neglene i lag - i samme rækkefølge som de er nævnt ovenfor. Dernæst tog jeg en vandpind. Jeg dyppede vatpinden i acetone og skrabede ligesom dele af lakken af igen. Suk... Jeg synes, at resultatet er virkelig grimt! Det var fuldstændig som jeg havde forventet. Måske endda værre fordi man slet ikke kan se de forskellige lag på neglene.
Morgenen efter jeg havde lavet dem, var min kæreste endda så venlig at sige, at han faktisk ikke glædede sig til at komme hjem fra arbejde - så længe jeg rendte rundt med de negle. Og designet blev også skiftet ud inden han kom hjem fra arbejde samme dag - for jeg var fuldstændig enig med ham. Normalt ville jeg ikke vise sådan noget her på bloggen - så det er kun for Fælles Fredags skyld.

Her kommer billederne. Gys (og så er de endda pænere på billeder end de var i virkeligheden)...






Hvis nogle vil vide, hvor de forskellige lakker er købt, må I endelig spørge.

Husk at kigge forbi de andre bloggere - måske er der nogle, der rent faktisk godt kan lide acid wash-metoden!

- Maria

2 kommentarer:

  1. Wow! Så fedt lavet :-)
    Jeg havde slet ikke tænkt tanken over at bruge forskellige farver. Den mani skriger jo bare forår!
    Synd du ikke selv bryder dig om det; jeg er vild med det!

    Carina | carinaliving.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - det er da godt, at der er nogen, der kan lide den :-)

      Slet