onsdag den 5. marts 2014

Lyseblåt fra Chanel

I dag vil jeg vise jer den fine 'Coco Blue' fra Chanel. Måske har nogle lagt mærke til, at mine negle har haft forskellig form i de seneste indlæg. Det er simpelthen fordi jeg har haft nogle dage, hvor jeg har swatchet en spandfuld lak - og nogle af billederne viser jeg først nu. Så det fortsætter lidt endnu med forskellig negleform!

'Coco Blue' er en lyseblå lak med let shimmer.





'Coco Blue' var ikke super god at arbejde med. Den krævede tre lag for at dække - og den var desværre stadig ujævn efter tredje lag. Men som altid kan et lag topcoat rette op på det meste, hvilket også var tilfældet med 'Coco Blue'.

Farven passer ikke så godt til min hudtone - så jeg tænker, at lakken er smukkest om sommeren (i hvert fald på mig). Men altså... jeg går ikke så meget op i om en lak passer eller ej, hvis jeg kan lide den. Og denne kan jeg godt lide!







'Coco Blue' er købt på Trendsales.dk

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar