fredag den 21. marts 2014

Fælles Fredag - Eventyr!

Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, hvad jeg ville lave til denne udfordring. Jeg var mere i tvivl om hvordan  jeg skulle lave det. Måske I kan gætte det?

Jeg har brugt følgende lakker til designet:

Essie: 'She's Pampered', 'Rock The Boat',
Essie :'Naughty Nautical', Lush Lacquer: 'Sea Breeze',
Essie: 'Full Steam Ahead',  'Mesmerize',
Essie: 'Olé Caliente'
Ciaté 'Big Yellow Taxi', Essie: 'In The Cab-Ana'




Det hele er lavet i fri hånd med de lakker, som jeg har angivet - og omridset er tegnet med den sorte nail art pen fra Barry M. Jeg er slet ikke tilfreds med dette design - jeg skulle istedet have brugt akrylmaling. På denne måde havde detaljerne været meget finere. Og derudover skulle jeg ikke have brugt min nail art pen, den drillede og gjorde i hvert fald ikke designet bedre. Så endnu en gang poster jeg kun for Fælles Fredags skyld.

Nå, måske nogen kan gætte, hvad vi har med at gøre her?




Og her med en mat topcoat:





Der er tale Disneys 'Den Lille Havfrue'. Tommelfinger: Sebastians klo, pegefinger: Ariels hale, langefinger: Ariels bikinitop, ringfinger: Ariels hår, lillefinger: Tumles farver.




'Den Lille Havfrue' er min favorit-Disneyfilm (stærkt efterfulgt af Aladdin, Skønheden og Udyret og Løvernes Konge). Som barn var jeg endda i biografen og se den - det var stort! Filmen har altid fascineret mig, og jeg elsker sangene derfra. Jeg glæder mig også til, at jeg skal ind og se musicalen til sommer.

Hvis nogen vil vide, hvor de forskellige lakker er købt - må I endelig spørge. Husk at tjekke ud, hvad de andre har fundet på af eventyr til dagens udfordring.

- Maria

8 kommentarer:

  1. hvor er de fine ! :) også en af mine favoritter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Ja, den Lille Havfrue er skøn :-)

      Slet
  2. Ej, hvor er det fint lavet! Jeg er jo også vild med Den Lille Havfrue :D
    Kh. T.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak T, det er også en fantastisk film!

      Slet
  3. Ej, jeg synes, det er blevet SÅ fint! Det er pissesvært at lave nail art med lakker alene, men helt ærligt, så er dette virkelig godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miriam! Ja, det er virkelig svært at lave nail art kun med lak - det gik også ok, det blev bare ikke så pænt synes jeg. Men jeg er glad for, at du kan lide det :-)

      Slet
  4. Haha, vi har præcis de samme yndlings Disney-film! Synes du har ramt Den Lille Havfrue perfekt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja, jeg tror, at mange har Den Lille Havfrue som favorit-Disney-film, den er også bare så fin. Og tak :-)

      Slet