fredag den 28. marts 2014

Fælles Fredag - Negative Space Nails

Jeg havde faktsik ikke stor lyst til at gennemføre denne uges udfordring i Fælles Fredag. Negative Space Nails er nemlig forstået ved, at en del af neglen titter igennem designet - og det look er jeg bare ikke super vild med. Men eftersom jeg har lavet alle udfordringerne siden jeg blev en del af Fælles Fredag, ja - så ville jeg ikke springe over bare fordi jeg ikke var vild med udfordringen. Så jeg prøvede at finde på noget, som ville kunne fungere for mig. Og jeg valgte at kombinere to lakker med lidt studs.

Lakkerne til dette design blev den sorte 'Licorice' fra Essie og den neon-pink 'Lights' - også fra Essie.




Jeg vil ikke forklare så meget om designet - da jeg synes, at det giver sig selv, at jeg f.eks. har brugt lidt tape og nogle studs. Jeg kastede mig også ud i en trend, der figurerer rundt omkring i blogland - nemlig hvor neglene matcher hinanden, men ikke er ens - og tit er det bygget op således, at neglene matcher hinanden to og to.

Jeg er ikke overbevist om at hverken de negative rum-negle eller de to og to matchende negle er mig, men jeg tror alligevel, at jeg på et tidspunkt vil prøve begge dele af igen.

Jeg blev faktisk fint tilfreds med dette resultat.








Jeg fik også lige puttet lidt mat topcoat på kun to af neglene - uha! Det er virkelig langt fra min komfort-zone.




'Lights' er købt på Shampoopusher.dk, 'Licorice' er sponsoreret af Billigvoks og de pinkfarvede studs er købt på ebay.

Husk at tjekke de andre bidrag ud til denne omgang Fælles Fredag!

- Maria

5 kommentarer:

  1. Det kan du godt være stolt af :-) Det er simpelthen SÅ flot. Elsker farverne sammen, og dit mønster er så fedt!

    Rigtig god weekend!
    Knus Mia :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - tak Mia! det er nu SLET ikke min stil, men de har noget virkelig sjovt over sig! God weekend til dig også :-)

      Slet
  2. jeg bryder mig ikke om negative space negle - men disse kan jeg lide, både mønster og farverne - de er så fine Maria :)

    SvarSlet
  3. Virkelig sejt, jeg syntes det er lykkedes rigtig fint:-)

    SvarSlet