mandag den 31. marts 2014

Floralmønster med pastel og metal

Så kommer der forår på bloggen med endnu et design til Billigvoks.

Til designet har jeg benyttet en hvid lak samt den smukke metalliske glitterlak fra Essie med navnet 'Ignite The Night' og den neon/pink/lyserøde 'Boom Boom Room'  også fra Essie.

Jeg startede med en hvid lak på tommel-, lille- og ringfinger - og 'Ignite The Night' på lange- og pegefinger. Jeg tog dernæst et dottingtool og lavede de trekantede blomster på de negle med hvid baggrund - dernæst placerede jeg en enkelt prik med 'Ignite The Night' i midten af blomsterne. Og det er det! Det tog meget lidt tid at lave dette design - og jeg kan godt lide enkeltheden  det. Jeg ved dog stadig ikke helt med det der koncept, hvor neglene matcher hinanden i par. Og jeg er faktisk lidt spændt på at se hvordan Billigvoks' kunder vil reagere på dette deisgn.

Men alt i alt - så synes jeg i hvert fald at dette design afspejler det skønne forår!








Alle lakker i dette indlæg er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar