torsdag den 27. marts 2014

Twinkle Twinkle Periwinkle

'Twinkle Twinkle Periwinkle' er en glitterlak fra Lush Lacquer (som i dag har navnet Polish Me Silly). Lakken har en klar base - og er fyldt med forskellig størrelse sekskantet stykker kobber/orange, lyserødt/rosa og (periwinkle-)blåt glitter.




Jeg valgte, at lægge 'Twinkle Twinkle Periwinkle' over den orange 'Where Did Suzi's Man-Go' fra OPI. Glitterlakken var ganske ok at arbejde med - og glitteret fordelte sig rigtig godt på neglen.

Jeg synes, at denne lak er virkelig fin. Jeg har haft den liggende i snart et år uden at have haft den på - så det var vist også på tide at få den på neglene! Jeg synes, at det er en ret anvendelig glitterlak - jeg synes faktisk, at den vil kunne passe over et væld af farver. Fin lak.






'Twinkle Twinkle Periwinkle' er købt på Etsy.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar