onsdag den 26. marts 2014

Berry Blue Crush fra Nubar

Da Nubar udkom med en 'Crushed Candies'-kollektion, var jeg sikker på, at de var hoppet med på tekstur-bølgen. Jeg var dog meget afventende med at købe lakker fra denne kollektion - mest fordi jeg altid gerne vil se nogle farveprøver af lakkerne, men også fordi jeg var i tvivl om hvorvidt det overhovedet var teksturlakker (også selvom der på Beautybay faktisk står, at det er teksturlakker).

Da jeg endelig fik set farveprøver af disse lakker blev jeg faktisk rigtig glad for, at det ikke var teksturlakker - de var derimod helt almindelige glitterlakker i klar base og med forskellig sammensætning af mat neon-glitter. Kollektionen ligner derfor mere noget som et indiemærke kunnet have lavet - og derfor synes jeg, at disse lakker er fantastiske! Jeg nåede dog umiddelbart kun at få fat på 'Berry Blue Crush', hvilket heldigvis også var én af dem, som jeg bedst kunne lide.




Jeg har på billederne lagt et enkelt lag af 'Berry Blue Crush' over OPI's 'Don't Bossa Nova Me Around' - og jeg må sige, at den var ganske fin at arbejde med. Jeg måtte dog lige duppe lidt de steder, hvor jeg syntes at der manglede glitter - men det var til gengæld heller ikke så svært.

Jeg kan virkelig godt lide denne lak. Mere er der faktisk ikke at sige!






'Berry Blue Crush' er købt på Beautybay.com 

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar