tirsdag den 4. marts 2014

Sapphire Sparkle

I dag vil jeg kort vise jer en effekt-topcoat fra CND. Denne lak hedder 'Sapphire Sparkle', og jeg har valgt at lægge den over 'No More Film' fra Essie.

'Sapphire Sparkle' er en slags flage-lak, som skifter fra blå til lilla - i en klar base. Denne type lak har størst effekt over mørke lakker, men kan også sagtens bruges (og være fin) over lysere lakker. Flasken kunne vist godt trænge til lidt rengøring!




'Sapphire Sparkle' var virkelig fin at arbejde med. Den havde god konsistens og fordelte sig godt på neglen. Og effekten er virkelig god, synes jeg.






I får også lige et billede, som er taget under vand - det fremhæver effekten.




'Sapphire Sparkle' er købt på trendsales.dk

- Maria


2 kommentarer:

  1. Elsker "flage" lakker og den der giver jo en super fin effekt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med denne type lak, som skifter farve - jeg kan virkelig anbefale de farveskiftende topcoats fra CND :-)

      Slet