fredag den 14. marts 2014

Fælles Fredag - Gul, rød, blå, grøn!

Jeg har snydt lidt til denne omgang Fælles Fredag - jeg er nemlig ikke så vild med gul, rød, blå og grøn sammen. Det giver mig associationer til dengang jeg gik i børnehave. Men jeg kan til gengæld godt lide (lyse-)gul, (lyse-)rød, (lyse-)blå og (lyse-) grøn sammen. Så jeg tænkte, at jeg ville lave en fin forårs-gradient med netop de farver.

Jeg har brugt den gule 'Loop the Loop' fra Ciaté, den lyserøde 'Strawberry Milkshake' fra Ciaté, den lysegrønne 'Gargantuan Green Grape' fra OPI og den lyseblå 'Ferris Wheel'




Jeg sørgede for en helt hvid base inden jeg duppede farverne på - det gjorde kun farverne endnu lysere. Jeg er glad for dette resultat. Årh, det minder mig virkelig om hvorfor gradient er min yndlingsteknik inden for nail art.





Hvis nogen vil vide, hvor de forskellige lakker er købt, må I endelig spørge.

Husk at se hvad de andre har fundet på at lave med de fire farver!

- Maria

10 kommentarer:

  1. Så fin gradient! Elsker pastellerne, og farverne spiller så fint sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg var også selv godt tilfreds med denne gradient :-)

      Slet
  2. Det er virkelig flot! Synes aldrig jeg kan få gradient til at virke med så mange farver.. (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg synes også, at den lyserøde farve træder lidt meget frem - og den blå farve kan man næsten ikke se, så jeg må give dig ret i at det selvfølgelig er sværere med flere farver :-)

      Slet
  3. Meget smuk! Imponerende at du kan få hele fire farver på... Jeg kæmper stadig med at få tre til at se pæne ud! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - jeg var også selv godt tilfreds, jeg ville dog ønske, at man kunne se den blå lidt bedre. Øvelse må vel være vejen frem :-)

      Slet
  4. Det virkelig fedt - mega inspirerende

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er glad for, at du blev inspireret af designet :-)

      Slet
  5. Sikke en fin gradient =) Meget smooth! og rigtig sommer-agtig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg gør også mit bedste for at gøre mine gradients smooth :-)

      Slet