mandag den 4. november 2013

Stjerner

I dag har jeg valgt at lave et design med stjerner.

Jeg har brugt den mørke klassiske armygrønne 'Power Clutch' fra Essie og den hvide OPI 'Alpine Snow'.




Jeg startede med at lægge 'Power Clutch' som base. Den var virkelig god at arbejde med  (også fordi den har den gode brede pensel), og den krævede to lag for at dække helt. Da 'Power Clutch' var nogenlunde tør lagde jeg dråber af 'Alpine Snow' ud på et underlag, hvori jeg dyppede min striper-brush, som jeg brugte til at lave stjerner på neglene. Dernæst prikkede jeg løs med to små dotting-tools. Så lagde jeg en topcoat - og det var det :-)

Jeg blev selv fint tilfreds med dette design, som er inspireret af den dygtige Coewless.






Både 'Power Clutch' og 'Alpine Snow' er fra billigvoks.dk.

- Maria


2 kommentarer: