lørdag den 16. november 2013

MoYou Stamping - Suki

I dag vil jeg vise jer mine nye stampingplader fra MoYou.

Først og fremmest vil jeg dog lige viser jer de lakker jeg har brugt til dette stamping-design. Den røde (der næææsten vil være koral) fra Essie 'Ole Caliente' og den helt sorte 'Licorice' - også fra Essie.




Og så til billeder af mine fine plader. Jeg har gennem noget tid kigget på MoYou's plader, men jeg har alligevel holdt mig lidt tilbage. Men da jeg pludselig opdagede, at man med en rabatkode kunne få 30% rabat på sine køb… tja, så kunne jeg ikke dy mig. Så jeg købte fem plader.
Jeg ventede derefter i måske 10 dage på at modtage en 'dit produkt er afsendt-agtig' mail, men den kom aldrig. Så jeg skrev til dem - og fandt derved ud af, at de på grund af rabatkoden havde fået solgt alt for mange plader på for kort tid. Så desværre kunne de kun sende mig de fire af pladerne. Den sidste plade er med julemotiver og altså udsolgt - men jeg håber selvfølgelig, at den kan nå frem inden jul!

Jeg synes, at det var ærgerligt at MoYou ikke skrev til mig lidt tidligere - at jeg selv skulle kontakte dem var lidt æv (specielt fordi jeg også er med i en stamping-gruppe på FaceBook, hvor jeg kunne se, at andre der havde bestilt samme plade som mig modtog den ret hurtigt - selvom de havde afgivet deres ordre efter mig). Til gengæld svarede de hurtigt på min mail, var rigtig søde og fik sendt de fire plader så jeg havde dem dagen efter.

Dette er de plader jeg så har modtaget - Artist Collection 04, Time Traveller - Back To The 70's 02, Sailor Collection 03 og Suki Collection 04.







Jeg lagde 'Ole Caliente' som base og stampede med 'Licorice'. Jeg lagde dernæst en almindelig topcoat og til sidst en mat topcoat. Essie-lakkerne var fine at arbejde med - og jeg var også ganske tilfreds med det Suki-mønster, som jeg valgt at bruge. Jeg har ikke helt kunnet finde ud af hvad "Suki" egentlig indebærer, men jeg synes, at pladen ser japansk ud - og også skriften, som jeg har stampet.

Jeg var ærgerlig over én ting ved MoYous plader - og det er størrelsen af deres mønstre. De er nemlig virkelig små - så et normalt mønster kan ikke dække min tommelfindernegl i hverken bredde eller længde… og så lange/brede negle har jeg alligevel heller ikke! Nå, men heldigvis laver de jo både XL-plader og plader, hvor mønsteret fylder det hele - så det må jeg jo bare gå efter i fremtiden. Til gengæld er jeg vild med indpakningen - at hver plade altså har sit egen itui - og at bagsiden er lavet med noget plastik, så man ikke kan skære sig.

Først et billede af den meget smukke 'Ole Caliente' alene (for mig er dette en must-have lak, der kan fungere som en rød om sommeren, hvor det hele ikke behøver at være så seriøst i farverne!).




Og så billeder med stamping. Jeg blev ganske tilfreds med resultatet.






'Ole Calliente' er vistnok købt på trendsales.dk, 'Licorice' er fra Billigvoks.dk og pladerne er købt på moyou.co.uk.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar