lørdag den 30. november 2013

Julen er lige om hjørnet...

Hej på bloggen!

Det er jo allerede 1. december i morgen! Jeg er rigtig glad for jul, jeg synes, at det er en dejlig mørk tid med fridage, hvor man kan bage, lave konfekt og julehygge med dem man holder af.

I mit univers er julen rød… og eftersom julen er lige om hjørnet, har jeg valgt at vise jer en rød lak i dag :-) Denne lak hedder 'Fluent Red' og er fra Kiko. Det er en rød shimmerlak med små guldpartikler, som man dog ikke så godt kan se på neglene.




'Fluent Red' var ganske fin at arbejde med og krævede to lag for at dække helt. Jeg synes, at den har en god farve… men måske lidt lys til jul - der vil jeg gerne have lidt mere dybde/mørke. Min topcoat driller mig for tiden - derfor kom der bobler i lakken. Øv.

Jeg glæder mig til at kunne vise jer julefarver og juledesigns på bloggen!






'Fluent Red' er købt i en Kiko-forretning i Berlin (og er en gave fra min kæreste).

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar