lørdag den 9. november 2013

Blå eller lilla

God lørdag i blogland!

I dag vil jeg vise jer en lak fra Kiko, der bærer navnet 'Periwinkle Violet' - og har nummeret 337. 'Periwinkle Violet' er en cremelak, der ligger lige mellem blå og lilla. Jeg synes at den minder mig om 90'erne - på den gode måde :-)




'Periwinkle Violet' var ok at arbejde med, lakken havde en fin konsistens, men desværre var børsten lidt mærkelig - den var på en eller anden måde for bred. Nå, men to lag krævede denne lak for at dække.

Jeg er virkelig vild med farven - den er så fin! Desværre kunne jeg bare IKKE få et ordentligt billede af den. På mine billeder ser den meget mere blå ud. Men altså… i virkeligheden er den mere lilla i det - som skrevet, så ligger den perfekt mellem blå og lilla (billedet af flasken er tættere på virkeligheden end billederne af mine negle).






'Periwinkle Violet' er købt i en Kiko-butik i Berlin - og er en gave fra min kæreste. Han har netop været i Berlin. Han havde fået en liste med som indeholdendt Kiko-lak, som han skulle gerne måtte købe for mig. Han fik fat i 23 lakker og valgte at give mig dem som en gave. Det blev jeg meget glad for :-) Her kan I se høsten:




- Maria 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar