tirsdag den 12. november 2013

Folielak - Lavender

Hej til mine læsere!

I dag vil jeg vise jer en lyserød/lyselilla metallisk folie-lak fra Kiko ved navn 'Lavender'. Kiko kalder der folie-kollektion for 'Mirror'.




'Lavender' var ganske fin at arbejde med. Folielakker dækker altid utrolig godt - og tørrer hurtigt. Det samme gjorde sig gældende for 'Lavender'. Børsten i denne Kiko-lak var også ganske fin. Med folie-lakker skal man dog være opmærksom på f.eks. at have en rillefyldende basecoat på, da denne type lak viser alle ujævnhederne i neglene. På billederne har jeg to lag almindelig basecoat på og to lag af 'Lavender' på (selvom ét lag af 'Lavender' kunne have været nok).

Jeg synes, at det er en rigtig fin lak - og jeg tænker helt klart også, at den vil fungere virkelig godt som stamping-lak.






'Lavender' er købt i en Kiko-forretning i Berlin (og er en gave fra min kæreste).

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar