fredag den 8. november 2013

Fælles Fredag - Studs!

God fredag derude!
Udfordringen til dagens fælles fredag er studs. Jeg har aldrig brugt studs eller nitter på mine negle før - så jeg købte nogle til udfordringen for at få det prøvet.

Udover firkantede studs, har jeg til denne mani brugt følgende lakker: Mørkebrun creme/shimmer-lak fra Kiko med navnet 'Strong Chocolate', den klare effekt-toplak med guldflager fra Essie 'As Gold As It Gets' og '24K Gold Leaf' fra Dance Legend.




Jeg lagde først et lag af 'Strong Chocolate' - ja… ét lag! Fantastisk lak!! Dernæst et lag 'As Gold As It Gets' og til sidst '24K Gold Leaf'. Jeg afsluttede med topcoat, hvori jeg satte mine studs fast - én negl ad gangen (jeg brugte en pensel med vand på til at løfte mine studs og sætte dem rigtigt). Jeg trykkede lidt ned på mine studs - og det var det!

Jeg synes, at resultatet er virkelig fint - selvom studs ikke rigtigt er min stil. Ved denne mani kunne jeg især godt lide sammensætningen af 'As Gold As It Gets' og '24K Gold Leaf' - det skal jeg huske til en anden gang :-)






Mine studs er købt på Trendsales (da det skulle gå lidt hurtigt med fragten - men ellers vil jeg nok anbefale at købe studs på ebay). 'Strong Chocolate' er en gave fra min kæreste - købt i en Kiko-butik i Berlin, 'As Gold As It Gets' er vistnok købt på billigvoks.dk og '24K Gold Leaf' er købt på dance-legend.com

Husk at tjekke de andre lak-bloggere ud :-)

- Maria

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot mani :-) Du er smadder dygtig! Nyder at følge med i dine negle indlæg :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mia! Du skal være så velkommen :-)

      Slet