søndag den 24. november 2013

Frisk grøn!

Hej på bloggen!

I dag vil jeg hurtigt vise jer en farve fra Kiko. Den er grøn og hedder 'Spring Green'.




'Spring Green' krævede to lag for at dække helt, og den var god at arbejde med. Farven er fantastisk smuk. Mørk grøn, men alligevel meget frisk. En optimistisk farve vil jeg kalde det. 

Men hold da op. Jeg kunne bare ikke få et billede af farven. Ligegyldigt hvad jeg prøvede. Jeg har derfor redigeret groft i billederne for at få det til at ligne virkeligheden… men det gør det altså alligevel ikke helt. Suk. Billedet af flasken kommer nok tættest på. I virkeligheden synes jeg, at den er mindre støvet og en anelse mere turkis.

Ud fra Wikipedia vil jeg beskrive farven som en jungle- eller jadegrøn.






Jeg fandt to billeder, der viste farven lidt bedre end mine egne billeder - det første er et billede af en kjole, der sidder på den smukke Catherine fra det engelske kongehus. Billedet er lånt herfra.




Det andet billede kan I se hos denne neglelak-blogger: her.

'Spring Green' er købt i en Kiko-forretning i Berlin (og er en gave fra min kæreste).

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar