onsdag den 27. november 2013

Man må nogle gange bide i det sure æble...

Godmorgen derude!

I dag vil jeg vise jer Barry M 'Sour Apple' ovenpå 'Spring Green', som jeg viste jer i dette indlæg.

'Sour Apple' er en effekt-topcoat, som består af en klar lak med aflange stykker glitter (bar-glitter) i to farver: gul og grøn/turkis. Jeg er ikke særlig vild med aflangt glitter, men da ASOS på et tidspunkt havde voldsomme tilbud, kunne jeg ikke dy mig for at hive et par Barry M'er hjem. Jeg gav vist 23 kroner pr. stk.




Jeg har efterhånden lært mig selv, at denne type glitterlak helst skal duppes på. På denne måde kan jeg lettere styre, hvor meget glitter, der kommer på neglene - og hvor det lægger sig. Hvis man påfører denne type glitter som en normal lak, synes jeg, at der kommer for meget glitter på, som i øvrigt lægger sig lidt klumpet. Men dup derud af - og så har man et fint og neutralt resultat. Jeg afsluttede med mat topcoat

Jeg synes, at det blev ok. Meeen jeg kunne faktisk bedre lide den smukke 'Spring Green' for sig selv. Så jeg måtte bide i det sure æble… Hø, hø!




Ups, der blev vist rystet lidt på hånden!




'Sour Apple' er som sagt købt på ASOS.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar