tirsdag den 26. november 2013

Glitter i luften

Hej på bloggen!

I dag vil jeg vise jer lidt af en klassisker - af en neglelak - fra Deborah Lippmann, som har navnet 'Glitter In The Air'. 'Glitter In The Air' er en lys mælke-blå/grå jelly-lak med lyseblå og lyserøde stykker sekskantet glitter (samt mindre runde stykker glitter i samme farvekombinationer og helt små lyseblå glitterstykker). Den er meget smuk i flasken, men den er meget gennemsigtig - så jeg besluttede mig for at lægge den over 'Maximillian Strasse Her', da det lod til, at den havde nogenlunde samme farve som basen i 'Glitter In The Air'.




Jeg startede med at lægge to lag af 'Maximillian Strasse Her' og dernæst to lag af 'Glitter In The Air', som desværre var lidt irriterende at påføre. Der kom ikke så meget glitter på neglene - og jeg skulle placere glitteret, jeg kunne ikke påføre denne lak som jeg ville gøre med en almindelig creme-lak. Når det så er sagt - så synes jeg, at den er dét værd. Den er pæn og klassisk men med et twist af fest og farver.

Til gengæld er jeg ikke så glad for den kombi jeg fik lavet med 'Maximillian Strasse Her'! Jeg tror, at jeg må lægge den over en anden basefarve, hvis jeg igen skal vise den på bloggen. Jeg tænker, at lyseblå kunne være en fin base til 'Glitter In The Air', som efter min smag er liiiige gennemsigtig nok til at være pæn i sig selv.






Det er så lang tid siden, at jeg har købt 'Glitter In The Air' at jeg faktisk ikke kan huske, hvor jeg har den fra. Beautybay er dog et godt bud!

Jeg vil i øvrigt kort fortælle, at min far er i bedring (til jer, der har fulgt lidt med i det). Han er kommet hjem efter den store operation, hvor han i alt fik 55 clips (sting) ned over maven (avs). Han er meget træt, og lægerne siger, at han kan forvente sig at være træt i et halvt år efter operationen, men at han så også burde være tilbage i samme fysiske form som før. Så jeg kan ånde nogenlunde lettet op - og derfor har jeg igen lidt mere tid til bloggen. Tak for støtten til jer, der sendte en tanke da jeg fortalte jer om min fars indlæggelse

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar