lørdag den 26. juli 2014

Ny pige i klassen

Jeg har haft denne lak liggende i over et år, men jeg har aldrig fået den taget i brug. Det er den første og eneste lak jeg ejer fra mærket Savina. Jeg snakker om en mat neonlak, der hedder 'Dream'.

Og lad mig lige gøre én ting klart inden vi kommer til billeder - 'Dream' var fantastisk umulig at fotografere, den fremstår langt mere lyserød på billederne end den er i virkeligheden. I virkeligheden er den mere blå, så altså en fuchsiafarvet lak, der hælder meget mod det lilla.




Penslen i 'Dream' var nogenlunde, men ikke noget at råbe hurra for. Lakken var til gengæld fin at arbejde med, og den krævede kun to lag for at dække. Jeg lagde ikke en hvid base under denne lak, da jeg syntes, at den fint kunne bære at ligge alene.

Jeg havde egentlig regnet med at sælge denne lak, men hold da op - den er virkelig flot! Det er den type farve som buldrer derudaf - uden først at spørge om lov. Den er lige voldsom nok til mig, men på en sommerdag tror jeg, at det går an. Men hvis man kan lide neon og lilla/fuchsia, så kan man ikke undvære denne!

Og ja, den er så neon i virkeligheden, som det ser ud til på billederne.






'Dream' er købt på et dansk apotek

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar