mandag den 7. juli 2014

Koral og glitter

Så blev det igen tid til et design til Billigvoks.dk - og til dagens indlæg har jeg valgt at lave en waterfall-mani med to smukke lakker fra Essie. Den ene er koralfarvet og hedder 'Peach Daiquiri' og den anden er en glitterlak med navnet 'Beyond Cozy'.




Jeg startede med 'Peach Daiquiri' som base. Den krævede to lag for at dække, men når jeg ser billederne, ville jeg gerne have lagt et enkelt lag mere. Da basen var nogenlunde tør, tog jeg en striper brush (en tynd lang pensel) og lavede lidt tilfældige striber op ad neglene med 'Beyond Cozy'. Det kan også laves med penslen fra lakken - men man skal bare sørge for at det meste lak er tørret af først. Jeg sfaluttede med topcoat - og til aller sidst en mat basecoat.

Jeg synes, at dette look er virkelig fint, men jeg er jo også ret vild med at bruge 'Beyond Cozy' i vandfalds-designs.

Jeg har tilbragt hele weekenden i mine svigerforældres sommerhus - så derfor ser billederne lidt anderledes ud end de plejer - og så fik jeg også taget dem lidt for sent, så lyset var desværre ikke så godt.






Begge lakke i dette indlæg er fra Billigvoks.dk

- Maria


2 kommentarer:

  1. Det ser vildt godt ud :) Er normalt ikke så meget til mat glimmer, men det fungere jo rigtig godt her!

    SvarSlet