mandag den 14. juli 2014

Klistermærker på neglene?

Jaaa... jeg har i hvert fald ikke prøvet det før, men siden Billigvoks.dk har Essies 'Sleek Sticks' i deres sortiment var det værd at prøve.

Jeg fik derfor tilsendt 'Glam It On', som umiddelbart har en nude base med bittesmå sølvfarvede 'nitter'. Med pakken følger selvfølgelig en anvisning - og derudover en neglefil og en lille dims til at skubbe neglebåndene tilbage (hedder det en neglebåndsskubber på dansk?). Der er desuden flere forskellige størrelser klistermærker, så man kan være nogenlunde sikker på, at man kan finde 10, der passer.

Det skal desuden siges, at klistermærkerne umiddelbart ikke er lavet til at blive brugt af flere omgange.






Først og fremmest - så lugter de lidt mærkeligt. Altså, de lugter ikke ligeså kraftigt som neglelak, men lige når de er taget ud af deres emballage lugter de ret kemisk. Når de har været på neglene i noget tid, lugter de dog ikke mere.

Kort fortalt, så skal man sørge for, at neglen er ren inden man sætter klistermærkerne på. Men så er det også bare med at sætte dem på! Hvis man ikke synes, at de sidder godt nok, kan man godt tage dem stille og roligt af igen og rette dem til. Når de sidder nogenlunde, tager man neglefilen frem og filer det overskydende klistermærke væk. Og det er faktisk det!

Jeg må sige, at jeg brugte en del tid på at sætte dem, så jeg var nogenlunde tilfreds - så det kræver en del tålmodighed at arbejde med disse klistermærker (og som I kan se, så kom mine ikke til at sidde helt perfekt). Til gengæld er der jo ingen tørretid, som der jo er ved almindelig lak - så man skal ikke tage hensyn til, hvad man skal bagefter - man kan tage direkte til fest! Der står, at klistermærkerne kan holde i mange dage, men det har jeg desværre ikke haft mulighed for at tjekke. Jeg havde dem kun på et par timer, men her oplevede jeg til gengæld heller ingen problemer.

Når de skal fjernes, tager man neglebåndsskubberen og løfter dem stille og roligt fra neglen - så ryger de relativt let af. 

Jeg vil lige advare - man kan ikke lægge topcoat over disse - så ødelægger man dem. Bare lige en advarsel. 

Jeg synes personligt, at det var sjovt at prøve - og jeg synes faktisk, at de var virkelig flotte på. De fejl, som man kan ane på billederne, lagde man ikke mærke til i virkeligheden.






'Glam It On' er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


2 kommentarer: