lørdag den 5. juli 2014

Fashion Playground

... er navnet på dagens lak fra Essie. Jeg viste den også i mandags, hvor jeg brugte den til at lave prikker. Og jeg kan tilmed afsløre, at dette ikke bliver det sidste indlæg med denne fine lak.

'Fashion Playground' er en mintgrøn crelly-lak med bitte små stykker irregulære stykker glitter i. På grund af crelly-basen kan man netop ane de små glitterstykker igennem lakken.




Er den ikke smuk? Det synes jeg i hvert fald. Desværre betyder crelly-basen (udover at man bedre kan se glitterstykkerne), at den kræver i hvert fald tre lag for at dække - og så er den ikke helt jævn at påføre. 

Men når det så er sagt... så er den jo virkelig smuk på - men man skal dog nærstudere den for at få øje på glitteret! Personligt synes jeg, at den er meget forårsagtig.






'Fashion Playground' er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar