mandag den 21. juli 2014

Kobber er jo på mode

Så jeg tænkte da lige at kobber skulle spille en hovedrolle i dagens indlæg, som er et typisk mandags-Billigvoks-indlæg!

Designet til i dag er lavet med den sorte lak 'Licorice' fra Essie og den kobberfarvede kromlak med navnet 'Penny Talk' - også fra Essie. Derudover er der brugt en mat toplak (samt almindelig base- og toplak). Herudover har jeg brugt en stampingplade fra MoYou London - fra deres Artist-kollektion nr. 04.




Jeg startede med den sorte base, hvorefter jeg stampede med 'Penny Talk'. Generelt er krom-lakker gode til at stampe med - og 'Penny Talk' er så absolut ingen undtagelse, den var helt fantastisk! Til sidst lagde jeg en almindelig topcoat... og til aller sidst lagde jeg en mat toplak (husk at lægge en almindelig toplak først - ellers får man tit trukket i sit design, hvis man har lavet nail art).

Jeg kan rigtig godt lide dette resultat. Jeg er i det hele taget ret vild med kobber stamping over sort... og så i mat, det gør det kun bedre!








Lakkerne i dette indlæg er fra Billigvoks.dk

- Maria


8 kommentarer:

  1. Wauw! Det ser vildt godt ud!!!

    SvarSlet
  2. WOW! Nøj hvor ser det bare forbandet godt ud!

    SvarSlet
  3. En af dine lækreste updates, elsker det!
    Jeg har længe ledt efter en god mat top coat, hvilken bruger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var sødt skrevet!

      Jeg bruger Essies 'Matte About You' - mest fordi jeg har fået den sponsoreret af Billigvoks. Og den synes jeg er fin nok. Men jeg har hørt mange tale godt om OPI's matte topcoat :-)

      Slet