torsdag den 17. juli 2014

I sommerhus

I dag vil jeg vise jer endnu en OPI-lak. Lakken hedder 'Don't Talk Bach To Me' og er en del af Tysklands-kolletionen fra efteråret 2012. Dette er en kollektion, som jeg faktisk rigtig godt kan lide.

'Don't Talk Bach To Me' er den type lak, som de fleste så absolut ikke kan udstå! Forklaringen herpå ligger i farven... den er mærkelig gul med grønne undertoner og diskret shimmer.

Billederne er taget i/ved mine svigerforældres sommerhus.



'Don't Talk Bach To Me' var helt fin at arbejde med og krævede to lag for at dække. Og jeg kan lide den! Jeg er faktisk ret vild med den - netop fordi farven er så skæv. Min kæreste er dog ikke helt oppe at ringe over den... mænd.

Jeg fik kun taget et enkelt brugbart billede af den på neglene, så I får lige lidt ekstra sommerhusbilleder.








Jeg er især vild med dette vaffel-billede, hvor min kærestes søn syntes, at der skulle syltetøj ned i alle hullerne, men måtte opgive efter at have fyldt et enkelt "hjerte", som han kalder det!




'Don't Talk Bach To Me' er købt i Magasin.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar