onsdag den 23. juli 2014

Instagram-update

Så er Miss Chinchilly også at finde på Instagram! ...eller det vil sige, at jeg er at finde på Instagram! 

Jeg har egentlig været der noget tid, men jeg har været en hat til at opdatere. Men det tror jeg er ved at ændre sig nu (der krydses i hvert fald fingre!).

Som I kan se, så har jeg også lagt en lille widget ind her på bloggen, så derfra kan I også se, hvad der sker på Instagram. I skal selvfølgelig også være velkomne til at følge mig derinde.

Som sagt har jeg ikke opdateret så meget på Instagram, så det er selvfølgelig også begrænset, hvor mange likes jeg får på mine billeder. Derfor var det også en anelse morsomt, at de første til at like understående billede var Picture Polish selv.

Nogle siger, at kvalitet er bedre end kvantitet.




God sommerdag!

- Maria


2 kommentarer:

  1. Jeg eeeeelsker Instagram, så jeg skyndte mig fluks ind for at følge dig! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - jeg er også vild med det, jeg er bare så dårligt il at få lagt billeder op. Jeg er nok bare mere stalkertypen end 'se-mig-typen'. Begge dele er vel lige skidt/godt :-)

      Slet