torsdag den 24. juli 2014

Forelsket...

... nogle gange i min kæreste, men altså nu også lidt i en smuk, smuk lak fra Chanel.

Lakken hedder 'Tutti Frutti' og er fra dette års sommerkollektion. 'Tutti Frutti' er en let støvet koralfarvet cremelak med et lille hint af guldshimmer/glimmer.




'Tutti Frutti' var, på trods af Chanels ikke så brugervenlige pensler (få dem nu lavet om til os ikke-professionelle!), faktisk ganske let at påføre. Den krævede to lag for at dække. Guldshimmeret, som er ret synligt i flasken, er dog nærmest ikke synligt på neglene - jeg så det kun, når solen stod højt på himlen og vinklen var helt rigtig!

Men farven... tja, den er bare lige mig. Altså sådan lige mig. Vi snakker i hvert fald top 5.  over alle de lakker jeg har. Jeg har masser af skønne koral-lakker, men denne her i lige i øjet af en eller anden årsag.

Desværre blev billederne faktisk ikke så gode. Men det er nok ikke sidste gang, at 'Tutti Frutti' ryger på neglene - så der er gode muligeder for et blogindlæg i fremtiden med lidt bedre billeder.






Her et billede af det fine shimmer i flasken, som nærmest ikke er synligt på neglen. Nogle siger, at det giver lakken dybde, selvom man ikke kan se det... njaeh... det ved jeg nu ikke, om det gør. 




'Tutti Frutti' er købt i Matas

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar