torsdag den 3. juli 2014

Mere fra Kikos Denim-kollektion...

... denne gang rød lak! Kiko kalder denne farve for 'Art Poppy Red' - den er selvfølgelig rød - som hælder mod noget koral - og så indeholder den en lille bitte smule shimmer, som lige kan anes på neglene i det rigtige lys.

Som skrevet så er 'Art Poppy Red' en del af Kikos Denim-kollektion, hvilket betyder, at den tørrer mat op. Desværre skulle jeg have den på i en fart, og jeg lagde derfor topcoat over, hvilket jo ødelægger det matte look, og jeg fik desværre ikke tid til at tage billeder, hvor den bare lige fik et ekstra lag, så den kunne fremstå mat. Den matte effekt var dog meget lig Kikos 'French Charcoal', som jeg viste i dette indlæg




'Art Poppy Red' var ganske fin at lægge - hvilket lakkerne fra Kiko næsten altid er, og den kunne næsten dække i et enkelt lag, men den fik for en sikkerheds skyld to. 

Jeg kunne helt klart bedst lide den matte udgave af denne lak, og det ærgrer mig virkelig, at jeg ikke fik et billede af den uden topcoat på. Men... selv med topcoat kan jeg rigtig godt lide den. Lige for tiden er jeg vild med røde lakker!






'Art Poppy Red' er købt i en Kiko-butik på Ibiza, og den var en gave fra min kæreste. Den har ligeledes været til salg på Kikos hjemmeside, men den lader til at være udsolgt nu.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar