fredag den 11. juli 2014

3-i-1

Jeg er tit glad for at kombinere forskellige lakker - specielt effekt-topcoats, flakies eller glitterlakker med almindelige creme-lakker. På denne måde kan man jo have flere af sine lakker på samtidigt - det giver mig en mærkelig form for tilfredsstillelse... og ja, jeg ved at det lyder mærkeligt.

Til dette indlæg har jeg kombineret tre lakker, som jeg er vild med hver især, men som jeg er helt vild med sammen. Jeg taler om den fine mintgrønne 'Fashion Playground' fra Essie, den smukke effekt-lak 'Kisses And Bises' fra Essie (som giver en let lyserød shimmer-effekt) og den lidt skæve glitterlak fra OPI, som hedder 'Lights Of Emerald City' - dette er i øvrigt en klar lak med to typer af glitter, nemlig firkantede stykker hvid glitter samt lidt mindre firkantede stykker af iriserende glitter.




Rækkefølgen giver vist nogenlunde sig selv - først 'Fashion Playground', dernæst 'Kisses And Bises' og til sidst 'Lights Of Emerald City' (og til aller sidst en gang topcoat). 'Kisses And Bises' er i øvrigt rigtig fin at arbejde med, mens 'Lights Of Emerald City' har lidt for meget base i forhold til mængden af glitter. Det betyder at man er nødt til at fiske lidt - og så duppe glitterstykkerne på plads, men det går.

Jeg er rigtig glad for denne kombination. Jeg tog et par prøvebilleder, som er dem, der er herunder - for desværre fik jeg stødt pegefingeren inden jeg fik taget billeder i bedre lys. Øv.






'Fashion Playground' er sponsoreret af Billigvoks, 'Kisses And Bises' er vistnok engang købt i Matas og 'Lights Of Emerald City' er købt i Magasin.

- Maria


2 kommentarer:

  1. De tre lakker ser rigtig godt ud sammen!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg synes også, at de er rigtig fine sammen :-)

      Slet