fredag den 5. juli 2013

Semi-jelly sandwich med China Glaze 'Ride the Waves'


Hejsa!

Nu har jeg efterhånden haft den fine mani (som jeg viste sidst) på et par dage, så nu skulle der altså til at ske noget nyt! Men istedet for at lægge en helt ny lak, har jeg valgt at lægge China Glazes 'Ride the waves' ind over den gamle mani.

'Ride the waves' er en mørk blå jelly-lak (fra sidste års neon-kollektion), hvilket gør at man netop kan bruge den til en jelly sandwich (hvis nogen ikke skulle vide det, så er forklaringen på sådan én, at man bruger en jelly-lak først, hvorefter man lægger f.eks. en glitter-lak ovenpå og afslutter igen med en jelly-lak). Jeg synes dog ikke rigtigt at denne mani kan kaldes for en jelly-sandwich, da det jo ikke er jelly, der er i "bunden" - så derfor skrev jeg 'semi' i overskriften!







Resultatet af forsøget er blevet okay. Hænderne er ikke ligeså spændende at kigge på, som da glitterent lå frit. Dog synes jeg, at den blå farve gav den gamle mani lidt nyt liv - på en fin og elegant facon (lidt mindre 'disco' i denne omgang!).

Det ene nedenstående billede med bladene i baggrunden er taget udendørs i indirekte sollys. Det andet billede er taget indenfor, da jeg synes, at det bedst viser hvordan glitteret ligger under jelly-lakken. Begge billeder viser dog farven på mine negle, som lidt mere blå end de i virkeligheden er.











'Ride the waves' er købt på Trendsales.dk (de andre lakker, kan man se, hvor er købt henne - i det forrige indlæg)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar