onsdag den 31. juli 2013

Creme-farvede negle i sommerhus

Godaften derude i blogland!

Jeg er netop kommet hjem fra et par hyggelige dage i sommerhus med min kæreste og hans søn. Vejret var skønt - og der blev badet en masse! Huset havde vi lånt af min kærestes forældre.
Min kærestes mor og far er glad for alskens planter (f.eks. vin, som er på det ene billede nedenunder), hvilket gav mig mulighed for at tage nogle billeder med en lidt anden baggrund end herhjemme fra lejligheden, hvor jeg ellers plejer at tage mine billeder.

Jeg vil i dag gerne vise en af mine favorit-lakker. Jeg er ikke så vild med navnet på denne lak, det virker sådan lidt 'bling-bling-agtigt', men efter alt at dømme (i hvert fald mængden af forsvundet indhold i flasken!) er det en lak, jeg bruger en del. Jeg taler om 'Limo-Scene' fra Essie.





Denne lak er meget simpel og elegant på neglene. Den er creme-farvet og lidt gennemsigtigt. Den kan, efter min mening, bruges til alle årstider.

Den er nogenlunde at arbejde med - jeg har lagt 3 lag på billederne. Selvom jeg har 3 lag på kan man dog alligevel stadig se lidt neglelinje. Det er jeg ikke så vild med, men det var ikke helt så slemt i virkeligheden som på billederne (og så kunne jeg jo have haft lagt et fjerde lag, hvis jeg ellers var utilfreds!). Overordnet var jeg dog ikke utilfreds med denne mani - langt fra endda :-)










'Limo-Scene' er købt på billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar