mandag den 15. juli 2013

Ciaté Hoopla!

Halløj og god mandag :-)

Jeg vil i dag vise en af mine nyeste lakker.
Den er en del af Ciatés 'Fairground-kollektion' bestående af forskellige creme- og glitterlakker. I virkeligheden kunne jeg tænke mig dem alle, men til at starte med har jeg måttet nøjes med at købe 'Hoopla'.

Denne farve er en mellemting mellem fersken og lyserød - og den er virkelig yndig! 




'Hoopla' er egentlig en creme-lak (synes jeg, at jeg har læst mig til), men den vil alligevel gerne lidt være en jelly! I hvert fald er den ret gennemsigtig, hvorfor man stadig kunne se neglelinje ved 3 lag - som er det antal lag jeg har på, på billederne. Den drillede også lidt da den skulle lægges på, og det var faktisk først ved det 3. lag at den jævnede sig ordentligt ud.
Jeg har i øvrigt topcoat på, på billederne (det har jeg faktisk altid, hvis ikke andet er nævnt!).

Resultatet blev fint - og det er helt sikkert en lak, jeg vil blive rigtig glad for. Dog synes jeg, at mine negle så lidt 'større' ud end de plejer med denne lak på! Det var dog ikke så slemt endda... Jeg synes stadig, at det er en meget yndig lak!








'Hoopla' er købt i Magasin.

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar