tirsdag den 16. juli 2013

Hoopla med glitter

Hejsa igen!

Jeg ville lige hurtigt vise den glitter gradient, som jeg har lavet over gårdsdagens mani med den fersken/lyserøde 'Hoopla' fra Ciaté.

Jeg har brugt en makeup-svamp og 'As gold as it gets' fra Essie, som er en klar toplak med fine guld-glitterstykke/guld-shimmer i samt 'Antique Broche' fra Ciaté. 'Antique Broche' er også en klar toplak - bare med guld/grøn shimmer/små glitterstykker og større rosafarvede stykker glitter. Det er sådan en smuk lak. Og navnet er så passende og vintage-agtigt. Det er nok min yndlings-glitterlak for tiden.





Jeg blev okay tilfreds med resultatet, især fordi jeg kun har lavet glitter gradients meget få gange. Dog må jeg må indrømme, at jeg altså bedst kan lide når glitteret er på hele neglen - og ikke kun på spidserne. Jeg er nok en smule konservativ (og undskyld i øvrigt mine neglebånd - de driller lidt for tiden)!

Anyways - her kommer billederne af manien:









'Hoopla' og 'Antique Broche' er begge købt i Magasin, 'As gold as it gets' er købt på billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar