søndag den 7. juli 2013

Ny lak!

Hejsa :-)


Så har jeg været forbi posthuset, fordi der lå en pakke og ventede på mig. Eller... altså, jeg var nok mere utålmodig efter at få den hentet, end pakken var på at blive afhentet af mig! 

Men i hvert fald, så var det en pakke med lidt lækkerier til mig fra Asos.

Der var to lakker fra Models Own fra deres 'Splash' kollektion: 'Red Sea' (som jeg glæder mig til at lægge over sort!) og 'Aqua Splash' (som jeg glæder mig til at lægge over en muldvarpe-farvet lak).
Endvidere var der en lak fra Barry M's kollektion, som hedder 'Confetti Nail Effects' - i farven 'Marshmallow', som i teksturen minder meget om f.eks. Nails Inc. 'Feather Effect' og Sally Hansens 'Fuzzy coat'. Denne lak glæder jeg mig til at kunne lægge over pastelfarver. Jeg købte kun denne ene, da jeg var i tvivl om, hvad jeg vil synes om effekten på mine egne negle.
Til sidst lå der en sort nail-art pen fra Barry M, som jeg glæder mig MEGET til at prøve. Jeg laver jo faktisk ikke noget nail-art, men jeg vil gerne lidt i gang med at eksperimentere med det - og så tænkte jeg, at en pen måtte være uundværlig! Det bliver rigtig spændende, at se hvad jeg kan få ud sådan en fætter!!


Og her et billede af herlighederne:







Som sagt er tingene købt på Asos.com (god søndag (aften)!)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar