lørdag den 6. juli 2013

Essies efterårskollektion...

Godmorgen!

Jeg har i de sidste dage siddet og savlet lidt over Essies kommende efterårskollektion: 'For the twill of it'. Jeg har set en del promo-billeder, og for et par dage siden havde en blogger farveprøver af kollektionen her
Jeg synes de ser virkelig fine ud - specielt 'For the twill of it' og 'The lace is on'... savle, savle...!

Til gengæld kom jeg i tanke om, at jeg på min ferie til Mallorca for 14 dage siden fik købt en del neglelak i Palma, og én af disse lakker minder altså en del om 'For the twill of it'. Det er en Essence-lak, der hedder 'Chic reloaded'





Det duochrome (eller multichrome?), der er i lakken, minder rigtig meget om Essies lak. Så nu er jeg spændt på at se 'For the twill of it' på hylderne, for at kunne sammenligne den med 'chic reloaded'- altså, om den kan undværes eller ej :-)

Jeg har slet ikke prøvet denne Essence-lak endnu, men jeg ved at det smukke farvespil desværre ikke oversættes direkte på neglen. Men nu må vi se!





'Chic reloaded' er som skrevet købt i Palma i Spanien - og vist nok i en Essence-butik (men det er jeg alligevel ikke helt sikker på at det var... måske havde de bare meget Essence-neglelak!)

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar