onsdag den 19. februar 2014

Opal

Jeg er meget glad for flakie-lakker, de giver bare lidt ekstra - og så er jeg vild med farveskiftene. Jeg har derfor valgt, at dagens indlæg skal handle om 'Opal' fra Zoya. 'Opal' er netop en flakielak, som har en meget gennemsigtig grøn base og flakies, der skifter fra grøn til blå.




Jeg har valgt at lægge 'Opal' over Essies 'First Timer', som jeg viste jer i går. 'Opal' var rigtig fin at arbejde med - og gav masser af flakies på hver negl. 

Flakies træder bedst frem på mørkere lakker (hvorfor farveskiftet også er lidt svært at se på disse billeder), men jeg synes alligevel at resultatet er rigtig fint.




I får også lige lidt billeder med mat topcoat.






'Opal' er købt på nailcareclub.com. Jeg kan desværre ikke anbefale andre at handle ved dette firma.

- Maria


3 kommentarer: