torsdag den 6. februar 2014

Jungledronning

Godmorgen derude

I dag vil jeg vise jer en lak fra China Glaze, som har navnet 'Jungle Queen'. 'Jungle Queen' er først og fremmest brun - mørk brun med støvede grå undertoner og lilla shimmer.




'Jungle Queen' var virkelig fin at arbejde med - og den krævede to lag for at være dækkende.

Jeg kan godt lide brun neglelak, så derfor kan jeg godt lide denne. Jeg ville dog ønske, at den var lidt lysere og at det lilla shimmer var mere synligt. Jeg har set swatches af denne lak, hvor man kan se shimmeret, men jeg tænker at disse billeder er taget i solen - for uden direkte sollys er der intet shimmer at ane på neglene. Og desværre har solen ikke skinnet så meget, at jeg har haft mulighed for overhovedet at SE den i solen - ej heller tage billeder (dog kunne jeg fornemme det lilla, når jeg tog billeder med blitz, men dem har jeg altså ikke lyst til at vise på bloggen).

Men hvis man godt kan lide støvet brun - og med en evt. overraskelse i solen - så er denne lak ganske fin!




På dette billede kan man fornemme, hvor lidt man kan se shimmeret på neglene i forhold til i flasken - og at lakken i flasken er betydeligt lysere end på neglene.





'Jungle Queen' var en gave far min mor, men den kan vist købes ret mange steder - f.eks. beautybay.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar