fredag den 7. februar 2014

Fælles Fredag - Match dine øjne!

God fredag!

Denne fælles fredag var rigtig svær for mig. Jeg kunne simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skulle fange de farver mine øjne har... Mine øjne er grønne - med stærke grå undertoner. Derudover er der ligesom "gnister" i dem i gul/orange. Jeg overvejede at lave en saran wrap mani, men det har jeg jo lige vist på bloggen. Så jeg tænkte, at jeg ville lave en vandfaldsmani - og så bare bruge de farver, som jeg synes er i mine øjne.

Jeg brugte en del farver til denne mani:

Ciate 'Big Yellow Taxi', Deborah Lippmann 'Laughin' To The Bank', Kiko 'Dark Green', China Glaze 'Elephant Walk',



Essie 'Meet Me At Sunset', Essie 'Good As Gold' og Essie 'Stylenomics'




Jeg startede med at lægge 'Dark Green' som base - og derefter skiftede jeg mellem de forskellige farver, som jeg lagde på med en striper brush. Både 'Big Yellow Taxi' samt 'Meet Me At Sunset' blandede jeg med 'Good As Gold' - så farvene blev mere som de der "gnister" i mine øjne. Jeg afsluttede med almindelig topcoat.

Så til mani'en:






Og I får den også lige med mat topcoat:




Resultatet i sig selv er meget fint, men det er så absolut ikke tæt på farverne i mine øjne, som ser således ud (jeg kunne ikke lige nå at tage et billede i dag - så det blev et gammelt billede, jeg lige hev frem fra gemmerne):




Hvis nogen vil vide, hvor de forskellige farver er købt, må I spørge.

Husk at se hvad de andre har fundet på til denne gang!

- Maria

7 kommentarer:

  1. Elsker din blog! Du er så dygtig og har virkelig stil som du viser igen og igen og igen:) Denne post ingen undtagelse. Og du har flotte øjne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Amalie, det var virkelig sødt skrevet! Jeg tror dog heller aldrig at jeg har mødt en person, der ikke havde flotte øjne - øjne er bare altid smukke synes jeg :-)

      Slet
  2. Enig med Amalie - du "nailer" den gang på gang! ;-)

    SvarSlet
  3. Wow, virkelig flot mani! :o Det må jeg prøve. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og ja, det kan helt klart anbefales :-)

      Slet
  4. Virkelig god blog du har, og jeg er enig i at du er viiirkelig dygtig. Dine øjne er vildt flotte, og jeg syntes at du matcher temaet rigtig godt med din smukke mani

    - signe fra www.thelittlenailfairy.blogspot.dk

    SvarSlet