onsdag den 5. februar 2014

Dark Green

Godmorgen, godmorgen

I dag vil jeg ganske hurtigt vise jer den fine 'Dark Green' fra Kiko. Kiko er så ufatteligt opfindsomme mht. navngivning - så lakken er selvfølgelig mørkegrøn. Og så er det en cremelak. Jeg brugte denne lak til mit "noget-om-mig-design" i fredags.




'Dark Green' havde noget nær den perfekte konsistens og børste! Den gled på som smør - det var virkelig en fornøjelse at lægge den. Den fik to lag, selvom et enkelt tykt lag sagtens kunne have været nok... Men jeg er bare typen, der bedst kan lide at lægge to lag. 

Farven er ret mørk, men jeg synes, at den er rigtig fin. Det er en meget efterårsagtig farve.






'Dark Green' er købt i en Kiko-forretning i Berlin, og den var en gave fra min kæreste.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar