søndag den 16. februar 2014

Back To Black

Efter en del dage, hvor gadebilledet har været fyldt med røde roser, søde kager og kærlighedserklæringer, tænkte jeg, at jeg gerne ville lidt væk fra Valentinsdag - i det mindste på mine negle. Så jeg valgte, at tage en helt sort lak på, nemlig 'Licorice' fra Essie.




Det er faktisk ret sjældent, at jeg har helt sort lak på neglene, hvilket er lidt ærgerligt, for jeg er faktisk ret vild med looket. 'Licorice' krævede to lag for at dække og var ganske fin at arbejde med.

Jeg er som sagt ret vild med det helt sorte look på neglene - med en god topcoat skinner de så flot. Jeg kan i øvrigt fortælle, at jeg ikke rigtigt har nogen holdning til Valentinsdag - jeg har haft mange år, hvor jeg ikke rigtigt har fejret Valentinsdag. Herhjemme blev det dog i år fejret med blomster til mig og kage til min kæreste. Så det er altså ikke fordi jeg er sur og bitter, at jeg trængte til et mørkt design på neglene! :-)






'Licorice' er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar