tirsdag den 18. februar 2014

Lysegrønt forår

Okay, okay - det er måske ikke helt forår endnu. Men altså, den sidste uge har budt på så meget sol og erantis, at man ikke kan undgå at tænke, at foråret for alvor er på vej. Så jeg tænkte, at der skulle lidt grøn lak til at matche det kommende forår. Jeg har valgt 'First Timer' fra Essie.




'First Timer' krævede to lag. Den var ikke særlig let at arbejde med... den var svær at få fordelt på neglene og så lagde den sig ujævnt selv efter to lag. Dog rettede et lag topcoat op på ujævnhederne.

Selvom lakken ikke er helt samarbejdsvillig, så synes jeg alligevel at arbejdet er resultatet værd. Den er virkelig fin og forårsagtig.






'First Timer' er købt på trendsales.dk

- Maria


2 kommentarer:

  1. Det er sjovt, jeg synes faktisk, det er en tendens med de lysegrønne lakker... Jeg har aldrig fundet én, der var nem at arbejde med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - nej det har jeg faktisk heller ikke! :-)

      Slet