tirsdag den 11. februar 2014

Den blå Bond-pige fra OPI

Godmorgen!

I dag vil jeg vise jer den blå metalliske 'Tiffany Case' fra OPI, som er en teksturlak med glitterstykker i. De fleste af jer kender den (ikke mindst fordi jeg jo viste den i gårsdagens indlæg), og mange af jer har den sikkert i forvejen, men det afholder mig altså ikke fra at vise den for sig selv her på bloggen.




'Tiffany Case' kræver to lag for at dække helt - og jeg synes, at den er fantastisk at arbejde med. For første gang i lang tid viser jeg nemlig en mani her på bloggen uden at have været rundt ved neglebåndene med en acetonefyldt pensel. Men... jeg ved, at folk har meget forskellige præferencer ift. hvad der udgør en lak, der er "let at lægge" - så derfor kan jeg jo ikke garantere, at andre vil have det på samme måde som mig. 

Selve lakken er rigtig fin og teksturen er tilpas grov til min smag - og holdbarheden er også virkelig god. Teksturlakker er generelt gode til folk som ikke har noget imod at have den samme lak på i flere dage i træk - for på grund af teksturen er det enormt let at rette mani'en til - hvis den f.eks. chipper eller man slider på spidserne.






'Tiffany Case' er sponsoreret af Billigvoks.dk, meningen om lakken er dog min ganske egen.

- Maria


1 kommentar: