lørdag den 22. februar 2014

Created for The Land of Oz - Dorothy

Et hurtigt lørdagsindlæg med farven 'Dorothy' fra Picture Polish.

'Dorothy' er en rød/hindbærfarvet jellylak, som er spækket med små stykker sølvglitter. Og så tror jeg, at overskriften og navnet på lakken afslører, hvorfra Picture Polish har fundet deres inspiration til denne lak.




'Dorothy' var lidt tyk i det... Det lød forkert. Nå, men lakken var lidt tyk i det, hvilket gjorde det lidt svært at arbejde med den. Men den krævede kun to lag for at dække - så alt i alt var det faktisk ok. Lakken tørrede lidt satin-mat op. Et enkelt lag topcoat rettede op på ujævnhederne og matheden.

Jeg er så vild med denne lak. Wauw. Jeg var i tvivl om jeg skulle købe den eller ej, og jeg har i hvert fald ikke fortrudt mit valg. Når man ser den langt væk fra, virker den lidt støvet i farven - og når man ser den tæt på er der tale om en afdæmpet glitterfest. Jeg glæder mig meget til at kunne se den i solen til sommer.









'Dorothy' er købt hos norwaynails.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar