mandag den 24. februar 2014

Gradueret stamping

I dag vil jeg vise jer et design, hvor jeg har valgt at bruge tre lakker fra Essie, nemlig: den neon-orange 'Saturday Disco Fever', den gråblå 'Maximillian Strasse Her' og den neonlilla 'DJ Play That Song'. Jeg har valgt at kombinere disse tre lakker i et stamping-design.




Jeg startede med at lægge 'Maximillian Strasse Her' som base - den krævede to lag, og den var ok at arbejde med. Da de to lag var tørre, stampede jeg med 'Saturday Disco Fever' og 'DJ Play That Song'. Jeg lagde en dråbe af hver af farverne på samme plade ved siden af hinanden - dernæst skrabede jeg over farverne nogle gange, og til sidst skrabede jeg det overskydende lak væk fra stampingpladen, så mønsteret var klar til at blive samlet op af en stamper.

Jeg synes selv, at resultatet blev rigtig fint. Næste gang tror jeg dog, at jeg vil lave gradueret stamping over en hvid base - så mønsteret står bedre frem.






Begge lakker er fra Billigvoks.dk - hvis nogle vil vide, hvor mit stamping-grej er købt må I endelig spørge.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar