mandag den 14. april 2014

Polkaprikker

Så blev det tid til endnu et design - og til denne omgang har jeg valgt at lave prikker!

Jeg har brugt to lakker: den hvide 'Alpine Snow' fra OPI (som lige for tiden er udsolgt hos Billigvoks - til gengæld har de den hvide fra Essie, som hedder 'Blanc') og den blå 'Avenue Maintain' fra Essie.




Dette design er så simpelt at lave: jeg startede med den blå base - 'Avenue Maintain', som var rigtig fin at arbejde med og dækkede ved to lag. Dernæst tog jeg et dotting tool (hvis man ikke har sådant et kan man f.eks. bruge en hårnål, som man har rette ud) og lavede en hulens masse hvide prikker. Jeg startede med at lave en række prikker på midten af neglen - og derefter fyldte jeg ud i siderne. Det giver et nogenlunde symmetrisk udseende. Jeg afsluttede med en normal topcoat (hvor man dog skal passe på med ikke at trække i designet).

Så let og så fint. Der er noget sommerhusagtigt/landligt over disse negle. Jeg synes, at de er skønne. Desværre driller vejret mig for tiden - så mange af mine billeder bliver lidt tågede, hvilket er lidt ærgerligt. 






Begge lakker i dette indlæg er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar