tirsdag den 22. april 2014

A List

Her til aften får I lige et hurtigt indlæg med en lak fra Essie med navnet 'A List'. 'A List' er en mørkerød crelly-lak.




Denne lak krævede to lag for at dække - og den var ganske fin at arbejde med.

Jeg er meget glad for at have 'A List' på neglene. Det var én af mine første røde lakker, og jeg synes, at den er så smuk - den blev også brugt en del da jeg købte den (hvilket også kan ses på det øverste billede). I dag går jeg dog alt for lidt med rød lak. Det må jeg få lavet om på!






'A List' er vist i sin tid købt i Bahne. Den er vistnok en del af Essies faste sortiment - så den skulle være til at få fat i f.eks. i Matas. 

- Maria


2 kommentarer:

  1. Den er flot!
    Jeg leder i øjeblikket efter den perfekte røde, der skal matche min studenterhue ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også, at den er rigtig fin! Jeg kan godt forstå, hvis du gerne vil matche din hue - det ville helt sikkert også se rigtig fint ud :-)

      Slet